God morgon(frilla)..

Tog en låång sovmorgon så nu känner jag mig riktigt utvilad, behövdes efter 2 sömnlösa nätter.
Sov jättedåligt inatt för jag hade såna hemska mardrömmar, ni vet såna drömmar när man måste nypa sig i armen för att se om man verkligen är vaken? Usch ja, thats some scary shit!
Snart kommer Majsan hit :) Dags för massa skitsnack och lite catching up, inte träffats på några veckor nu!
Sedan är jag off to work lite i fyra, måste fixa lite papper och sånt i Eslöv innan jag går på mitt pass klockan 17-08.. Har även lite shopping som behövs göras!

Startar iallafall denna dagen med en islatte och en snygg frisyr, haha!



(tyvärr går det inte att ladda upp bilder just nu verkar det som..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0