Update

Hej alla fans :)

Haha, skämt åsido.. Det var ett tag sen jag tog mig tid till att skriva ett inlägg så nu kände jag att det var dags för er att veta hur det står till i mitt liv :)
Jag mår bra, jag lever och har blivit ett HELT år äldre, känns verkligen i kroppen nu att man börjar bli gammal, hehe!
Känner mig sjukt sliten och har just nu 12 arbetsdagar utan ledighet framför mig.. Inser ni hur sliten jag kommer vara efter dessa 12 dagar?! Jag kommer få be Eslövs Kommun om en resa till varmare breddgrader så jag får vila upp mig efter att dom kört slut på mig, haha! Tror dock inte att dom kommer gå med på det, jag skulle dessutom inte ha modet till att fråga ;)
Dream on Sandra!


Hade en fantastiskt rolig kväll ute med mina fina arbetskamrater i lördags, tusen tack för det :) Vi bowlade (jag vann, givetvis. Okej, jag ljög.. Jag vann första gången och andra gången kom jag sist, haha), åt gott, åkte hem till mig och drack lite drinkar innan vi slutligen hamnade nere på Lucky igen och dansade som tokiga!

En Tysklandsresa är också inbokad med ett gäng härliga människor. Vi tar en helg i Tyskland för att shoppa loss inför den kommande sommaren. Tror och hoppas på en riktigt rolig och händelserik sådan, som avslutas med en resa till Thailand. Detta ska fan vara mitt år alltså!



Mina vänner är dom bästa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0