Godmiddag på er!

Sitter här och väntar på att Emma och Alex ska komma, så jag kan ju roa mig med ett inlägg sålänge!
I måndags var jag, Emilia och Lisa i Malmö på ett au-pair möte för vi är sugna på att sticka iväg till USA i 1 år efter sommaren, kul att komma iväg och få en helt ny upplevelse! Så nu är det bara att fylla i ansökningen, skicka in och hoppas på det bästa :)
På vägen hem stannade jag och E på McDonken och käkade för vi kom på att vi bara hade hunnit med frukost den dagen så magen kurrade rejält!

Slasdag hos Emma och Emilia igår med massvis med te, yum! Lollen och Lisen var också där och vi bara satt och snackade massa skit hela kvällen ;) Mys!
Blev sugen på ett ägg nu så det ska jag minsann äta, haha!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0