Nostalgitripp

Gosh vad veckorna går snabbt, man hinner snart inte med!
Denna veckan har jag varit totalt arbetsbefriad vilket är skönt men samtidigt tråkigt,
har fyllt dagarna med massa OTH tittande men nu har jag sett klart alla säsonger så nu väntar jag bara på att Jenny ska köpa säsong 6, titta på den och sedan låna ut den till mig! Under tiden roar jag mig med Sex and the City boxen, vilket inte är helt fel det heller.
Btw, jag ringde Jenny innan för att berätta att vår elräkning hade blivit anullerad och det första hon sa när hon svarade var: Nej, jag har inte köpt den än! Jag bara: What?! Haha.. Hon menade ju såklart säsong 6 eftersom jag tjatade på henne att köpa den när vi var på CG igår ;)

Jag och Alex var och tittade på lägenhet till henne igår, den behövde lite renovering och sedan hade den kunnat bli riktigt mysig. Men nu skickade Alex precis att hon tittat på ett radhus istället, haha! Du är en toffel som faller för grupptryck snäckan :) Iallafall så ska hon och jag strax iväg till en gammal högstadiekompis och fika, ska bli riktigt kul att träffas igen efter så många år. Jag minns högstadietiden och alla galenheter vi hade för oss och skrattar högt varje gång jag tänker på det! Hoho!


Jag och Alex kollade också igenom massa gamla bilder igår, så långt tillbaka som när vi gick i 8:an. Herregud vilken liten fjortis man var, trodde man var störst bäst och vackrast. Vi låg här i sängen och garvade som fan åt hur vi såg ut då och skulle jag få vrida tillbaka tiden så skulle jag inte gjort någonting annorlunda för fy fasen vilka roliga år vi haft tillsammans, jag och alex, bjarn och evva, bamba och tompan :) 8 års vänskap och galenskap med den bruden and I love it!
MINNEN ♥ 


Jag och Alex DÅ, 15 år and sexy as hell..


Jag och Alex NU, 21 år and still sexy as hell? ;)



Som ni ser är det inte mycket som har förändrats, möjligtvis att vi har bytat hårfärg med varann ;)
Love you bitch ♥

 


Kommentarer
Postat av: Alex Eller tompan? bjarn? hahah

HAHAHA i love you bitch! <3

2010-01-14 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0