Sösdala City

Tog en ordentlig sovmorgon imorse och lät mig vakna av mig själv, skönt att slippa ställa alarmet! Städade och gjorde en helrengöring på lille Kensington :) Dusch, kloklippning och hårtrimmning runt tassarna, så nu är han som en helt ny man :) Lukar gott gör han också nu!

Sen körde jag och Lolla till Sösdala City för vi var bjudna på kafferep hos Majsan :) Haha! Massa snack och kaffe/te i mängder innan det var dags för oss att köra tillbaka på THE CITY (höör..) eftersom jag skulle iväg och jobba. Har precis tryckt i mig kvällsmat så nu sitter jag här mätt och belåten och funderar över livet..
Oj, det lät filosofisk det minsann ;) En sak har jag iallafall kommit fram till och det är att jag måste ha ett skrivbord, jag har redan hittat ett som jag blev förälskad i vid första ögonkastet. Frågan är bara: Var fan ska det få plats i min lägenhet på 32kvm? Hrm..



Jag vill ha, OCH jag ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0